🌞 Jedziemy na wakacje – spakuj koszyk na lato!

Licencja Subiekt 123 InsERT na 12 miesięcy (5907616103116)

Kod:  388872405
Typ aplikacji
  • System sprzedaży

Licencja Subiekt 123 InsERT na 12 miesięcy (5907616103116)

Kod:  388872405

Dostępny

151,70

Gwarancja. Ustawa o ochronie praw konsumentów nie przewiduje zwrotu tego produktu odpowiedniej jakości. 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 

Opis

Subiekt 123 to wygodny i łatwy w obsłudze system fakturowania. Daje także możliwość zarządzania informacjami o klientach oraz śledzenia usług i produktów. Z programem możesz pracować z dowolnego miejsca, wystarczy dostęp do Internetu. Z aplikacji mogą korzystać także ukraińsko- i rosyjskojęzyczni przedsiębiorcy oraz firmy zatrudniające pracowników zza wschodniej granicy. Wersje ukraińska i rosyjskojęzyczna są dostępne w ramach licencji podstawowej i nie są dodatkowo płatne. Dokumenty handlowe tworzone za pomocą aplikacji wystawiane są w języku polskim.

Podmiot to najczęściej wybierana marka programów sprzedażowych w Polsce. Sklep 123 jest własnością tej samej rodziny. Jest to aplikacja internetowa dostosowana do potrzeb firm poszukujących prostego i intuicyjnego narzędzia do zarządzania sprzedażą bez skomplikowanej gospodarki magazynowej.

Podstawowa wersja aplikacji zawiera podstawowe funkcje, takie jak fakturowanie i wystawianie paragonów, zarządzanie klientami, a także usługami i towarami. Ciekawą cechą programu jest możliwość samodzielnego doboru niezbędnych modułów dodatkowych.

Subiekt 123 zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo, dzięki czemu wystawione dokumenty można od razu odnaleźć w dziale księgowości. Ci z nich, którzy wykupią specjalną licencję Subiekty 123 przeznaczoną dla biur rachunkowych, będą mogli bezpłatnie udostępnić aplikację wszystkim swoim klientom, których obsługują z nexo Rachmistrz lub nexo Inspector.

Najważniejsze cechy Subiekta 123:

  • przetwarzanie dokumentów handlowych, faktur i paragonów online;
  • dokumenty w walucie obcej wydawanie dokumentów w walucie obcej;
  • prowadzenie bazy usług i towarów, możliwość tworzenia grup towarów i wyszukiwania ich w klasyfikacji PKViU;
  • zarządzanie kartoteką klientów zawierającą informacje o klientach, w tym jego dane kontaktowe, numer rachunku bankowego, uzgodniony termin płatności, wysokość udzielonego rabatu;
  • raporty: Możliwość łatwego generowania różnych typów raportów, takich jak bilans, sprzedaż według okresu, sprzedaż według klienta itp.
  • komunikacja z bazą GUS; możliwość szybkiego wyszukiwania firmy i jej danych;
  • aplikacja obsługuje JPK, umożliwia tworzenie plików JPK_VAT i JPK_FA;
  • druk fiskalny czeków na drukarce fiskalnej z wykorzystaniem Serwera urządzeń zewnętrznych;
  • dostęp do aplikacji w ramach jednego abonamentu dla kilku pracowników tej samej firmy;
  • harmonogram płatności, aplikacja już na początku pracy wyświetla informację o przyszłych terminach płatności według określonych parametrów (np. sposobu naliczania podatków)
  • wraz z programem aplikacja wyświetla informację o zbliżającej się płatności;
  • szybki dostęp do najczęściej wykonywanych akcji lub najczęściej obsługiwanych klientów poprzez spersonalizowane ustawienia pulpitu.

Fakturowanie online... i wiele więcej

Faktury i paragony
Wystawienie faktury lub paragonu zajmuje tylko kilkadziesiąt sekund. Korzystasz z gotowych danych klienta oraz listy produktów wprowadzonych wcześniej do aplikacji. Wybierasz formę i termin płatności. Alternatywnie możesz zauważyć odwrotne obciążenie. W przypadku wystawionych dokumentów możesz łatwo utworzyć pliki PDF i wysłać je bezpośrednio do swoich klientów. W razie potrzeby możesz je także poprawić.

Czy regularnie wystawiasz te same rachunki? Można dla nich zdefiniować konta cykliczne. Dzięki temu dokumenty zostaną wystawione automatycznie i nie będziesz musiał ich pamiętać! Wtedy Subiekt 123 również automatycznie wyśle takie faktury do odbiorcy, a ich kopię do Ciebie.

Wystawianie dokumentów w walucie obcej. Subiekt 123 zapewnia obsługę dostaw towarów wewnątrzwspólnotowych (WNT) oraz eksportu towarów. Program sam wczyta aktualny kurs waluty. Możesz również drukować faktury dwujęzyczne: polsko-angielską i polsko-niemiecką.

Usługi i towary
Aplikacja zapisze dla Ciebie dane o świadczonych przez Ciebie usługach i posiadanych towarach. Wpisujesz nazwę, cenę i gotowe! Zarządzanie produktami ułatwi przypisanie ich do osobnych, indywidualnie tworzonych grup.

Klienci
Informacje o klientach są zawsze na wyciągnięcie ręki. Można je łatwo dodawać, edytować i usuwać. Dla Twojej wygody możesz szybko pobrać dane klientów z bazy danych Głównego Urzędu Statystycznego, dzięki czemu możesz szybko znaleźć dane firm, z którymi współpracujesz.

Dane kontaktowe, numer rachunku bankowego, termin płatności, wysokość rabatu, opis klienta – to tylko niektóre z informacji, jakich Subiekt 123 dostarczy Ci w codziennej pracy.

Oświadczenia
Kontroluj swój biznes. Aplikacja pozwala na tworzenie raportów takich jak: bilans, sprzedaż według okresu, sprzedaż według klienta, sprzedaż według produktu, czy zaległych płatności. Listy można eksportować do plików CSV i PDF.

JPK
Aplikacja jest dostosowana i gotowa do współpracy z JPK. Umożliwia tworzenie plików JPK_VAT (Jednolity Plik Kontrolny dla Ewidencji Sprzedaży i Zakupów VAT) oraz JPK_FA (Jednolity Plik Kontrolny dla Faktur VAT).

Integracje
Temat 123 pozwala na integrację z wieloma drukarkami fiskalnymi. Sprawdź, czy Twoje urządzenie współpracuje z naszą aplikacją.

Jednostki samorządu terytorialnego
Subiekt 123 zapewnia wsparcie zarówno dla firm sprzedających do jednostek samorządu terytorialnego (JST), jak i tych reprezentujących JST.

Firmy sprzedające do JST mogą łatwo określić innego nabywcę i odbiorcę na wystawianym dokumencie.

Jeśli reprezentujesz jednostkę samorządu terytorialnego, możesz określić jednostkę samorządu terytorialnego wyższego szczebla jako sprzedawcę na fakturach, a Twoja firma pojawi się jako wystawca.

Indywidualny pulpit
Możesz dowolnie sterować ekranem głównym. Zbudowaliśmy program w taki sposób, że możesz dodawać, przenosić i usuwać wybrane bloki. Od Ciebie zależy, czy wolisz mieć pod ręką przypomnienia o zbliżających się płatnościach, skrót do wystawienia paragonu, czy też fakturę dla konkretnego klienta.

Harmonogram płatności
Nie musisz pamiętać, kiedy należy uiścić składki ubezpieczeniowe lub kiedy klient ma zapłacić rachunki. Wystarczy, że na początku pracy z programem poprawnie określisz parametry działalności firmy (np. sposób płacenia podatków) czy terminy spłaty zobowiązań Twoich i Twoich klientów. Aplikacja wyświetli odpowiednie informacje we właściwym czasie.

Specyfikacja

System operacyjny
Liczba urządzeń
Typ aplikacji
  • System sprzedaży
Zobacz wszystkie parametry →

Opinie i pytania

Brak opinii o produkcie

Podziel się swoją opinią jako pierwszy
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image
 
 
 
Image