Licencja Subiekt 123 InsERT na 12 miesięcy (5907616103116)

Dodaj opinię Kod:  388872405
Typ aplikacji
  • System sprzedaży

Licencja Subiekt 123 InsERT na 12 miesięcy (5907616103116)

Dodaj opinię Kod:  388872405

Wycofany z produkcji

Nowe modele InsERT →

Gwarancja. Ustawa o ochronie praw konsumentów nie przewiduje zwrotu tego produktu odpowiedniej jakości. 

Opis

Subiekt 123 to wygodny i łatwy w obsłudze system fakturowania. Daje także możliwość zarządzania informacjami o klientach oraz śledzenia usług i produktów. Z programem możesz pracować z dowolnego miejsca, wystarczy dostęp do Internetu. Z aplikacji mogą korzystać także ukraińsko- i rosyjskojęzyczni przedsiębiorcy oraz firmy zatrudniające pracowników zza wschodniej granicy. Wersje ukraińska i rosyjskojęzyczna są dostępne w ramach licencji podstawowej i nie są dodatkowo płatne. Dokumenty handlowe tworzone za pomocą aplikacji wystawiane są w języku polskim.

Podmiotє брендом програми продажів, який найчастіше обирають у Польщі. Магазин 123 належить одній родині. Цей онлайн-додаток адаптовано до потреб компаній, які шукають простий та інтуїтивно зрозумілий інструмент для управління продажами без складного управління складом.

Базова версія програми включає основні функції, такі як виставлення рахунків і видача квитанцій, управління клієнтами, а також послугами та товарами. Цікавою особливістю програми є можливість самостійного вибору необхідних додаткових модулів.

Subiekt 123 zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo, dzięki czemu wystawione dokumenty można od razu odnaleźć w dziale księgowości. Ci z nich, którzy wykupią specjalną licencję Subiekty 123 przeznaczoną dla biur rachunkowych, będą mogli bezpłatnie udostępnić aplikację wszystkim swoim klientom, których obsługują z nexo Rachmistrz lub nexo Inspector.

Najważniejsze cechy Subiekta 123:

  • przetwarzanie dokumentów handlowych, faktur i paragonów online;
  • dokumenty w walucie obcej wydawanie dokumentów w walucie obcej;
  • prowadzenie bazy usług i towarów, możliwość tworzenia grup towarów i wyszukiwania ich w klasyfikacji PKViU;
  • zarządzanie kartoteką klientów zawierającą informacje o klientach, w tym jego dane kontaktowe, numer rachunku bankowego, uzgodniony termin płatności, wysokość udzielonego rabatu;
  • raporty: Możliwość łatwego generowania różnych typów raportów, takich jak bilans, sprzedaż według okresu, sprzedaż według klienta itp.
  • komunikacja z bazą GUS; możliwość szybkiego wyszukiwania firmy i jej danych;
  • aplikacja obsługuje JPK, umożliwia tworzenie plików JPK_VAT i JPK_FA;
  • druk fiskalny czeków na drukarce fiskalnej z wykorzystaniem Serwera urządzeń zewnętrznych;
  • dostęp do aplikacji w ramach jednego abonamentu dla kilku pracowników tej samej firmy; 
  • harmonogram płatności, aplikacja już na początku pracy wyświetla informację o przyszłych terminach płatności według określonych parametrów (np. sposobu naliczania podatków)
  • wraz z programem aplikacja wyświetla informację o zbliżającej się płatności;
  • szybki dostęp do najczęściej wykonywanych akcji lub najczęściej obsługiwanych klientów poprzez spersonalizowane ustawienia pulpitu.

Fakturowanie online... i wiele więcej

Faktury i paragony
Wystawienie faktury lub paragonu zajmuje tylko kilkadziesiąt sekund. Korzystasz z gotowych danych klienta oraz listy produktów wprowadzonych wcześniej do aplikacji. Wybierasz formę i termin płatności. Alternatywnie możesz zauważyć odwrotne obciążenie. W przypadku wystawionych dokumentów możesz łatwo utworzyć pliki PDF i wysłać je bezpośrednio do swoich klientów. W razie potrzeby możesz je także poprawić.

Czy regularnie wystawiasz te same rachunki? Można dla nich zdefiniować konta cykliczne. Dzięki temu dokumenty zostaną wystawione automatycznie i nie będziesz musiał ich pamiętać! Wtedy Subiekt 123 również automatycznie wyśle ​​takie faktury do odbiorcy, a ich kopię do Ciebie.

Видача документів в іноземній валюті. Subiekt 123 забезпечує підтримку доставки товарів усередині Співтовариства (WNT) та експорту товарів. Програма сама завантажить поточний курс обміну. Ви також можете друкувати двомовні рахунки: польсько-англійський і польсько-німецький.

Послуги та товари
Додаток зберігатиме для вас дані про послуги, які ви надаєте, і товари, які у вас є. Ви вводите назву, ціну і готово! Управління продуктами полегшить їхнє призначення в окремі, індивідуально створені групи.

Клієнти
Інформація про клієнта завжди під рукою. Ви можете легко додавати, редагувати та видаляти їх. Для вашої зручності ви можете швидко завантажити дані про клієнтів з бази даних Центрального статистичного управління, таким чином, ви можете швидко знайти дані компаній, з якими ви працюєте.

Dane kontaktowe, numer rachunku bankowego, termin płatności, wysokość rabatu, opis klienta – to tylko niektóre z informacji, jakich Subiekt 123 dostarczy Ci w codziennej pracy.

Oświadczenia
Kontroluj swój biznes. Aplikacja pozwala na tworzenie raportów takich jak: bilans, sprzedaż według okresu, sprzedaż według klienta, sprzedaż według produktu, czy zaległych płatności. Listy można eksportować do plików CSV i PDF.

JPK  
Aplikacja jest dostosowana i gotowa do współpracy z JPK. Umożliwia tworzenie plików JPK_VAT (Jednolity Plik Kontrolny dla Ewidencji Sprzedaży i Zakupów VAT) oraz JPK_FA (Jednolity Plik Kontrolny dla Faktur VAT).

Integracje
Temat 123 pozwala na integrację z wieloma drukarkami fiskalnymi. Sprawdź, czy Twoje urządzenie współpracuje z naszą aplikacją.

Одиниці місцевого самоврядування
Subiekt 123 надає підтримку як компаніям, що продають місцевим органам влади (ОМС), так і тим, які представляють МСУ.

Компанії, що торгують місцевим органам влади, можуть легко вказати іншого покупця й одержувача у виданому документі.

Коли ви представляєте одиницю місцевого самоврядування, ви можете вказати вищу за рівнем одиницю місцевого самоврядування як продавця в рахунках-фактурах, і ваша компанія відображатиметься як емітент.

Індивідуальний робочий стіл
Możesz dowolnie sterować ekranem głównym. Zbudowaliśmy program w taki sposób, że możesz dodawać, przenosić i usuwać wybrane bloki. Od Ciebie zależy, czy wolisz mieć pod ręką przypomnienia o zbliżających się płatnościach, skrót do wystawienia paragonu, czy też fakturę dla konkretnego klienta.

Harmonogram płatności
Nie musisz pamiętać, kiedy należy uiścić składki ubezpieczeniowe lub kiedy klient ma zapłacić rachunki. Wystarczy, że na początku pracy z programem poprawnie określisz parametry działalności firmy (np. sposób płacenia podatków) czy terminy spłaty zobowiązań Twoich i Twoich klientów. Aplikacja wyświetli odpowiednie informacje we właściwym czasie.

Specyfikacja

Liczba urządzeń
System operacyjny
Typ aplikacji
  • System sprzedaży
Zobacz wszystkie parametry →

Dodaj recenzję produktu

Oceń ten produkt
  • Źle
  • Słabo
  • Dobrze
  • Bardzo dobrze
  • Wspaniale
Wgraj filmik
Wgraj maksymalnie 5 filmików z Youtube

Dodaj zdjęcie

Przeciągnij pliki tutaj lub kliknij przycisk. Dodaj do 10 plików w formacie .jpg, .gif, .png, rozmiar pliku do 5 MB

Aby opublikować opinię, zaloguj się na swoje konto

W ciągu 7 dni roboczych opublikujemy Twoją opinię albo ją odrzucimy – jeżeli po weryfikacji uznamy, że opinia zawiera treści nielegalne lub niezgodne z Regulaminem zamieszczania opinii (punkt 3.9). Na przykład, odrzucamy opinie nieodnoszące się do opiniowanego Towaru, które mogą być obraźliwe, naruszające dobre obyczaje i prawa innych osób. O odrzuceniu opinii poinformujemy Cię na podany przez Ciebie adres e-mail, podając przyczyny odrzucenia opinii.